Luxador e-poe kasutustingimused
Müügitingimused
“LUXADOR” on Luxador Eesti OÜ registreeritud kaubamärk.
Luxador Eesti OÜ, Registrikood 11182205
a/a EE711010220260150227
- AVALA Ärihoone, Veskiposti 2, 10. korrus, 10138 Tallinn, ESTONIA
- info@luxador.ee
- + 372 58363 123
Luxador veebipoe kasutustingimused
- Üldtingimused
- Alljärgnevad müügitingimused kehtivad Luxador veebipoest toodete tellimise/ostmisel. Müügitingimused on toodete ostmisel/tellimisel müügilepingu osaks ja need määratlevad poolte õigused ja kohustused ning vastustuse toodete tellimisel/ostmisel.
- Müügitingimuste tähenduses on müüja see, kes veebipoe vahendusel tooteid müüb ja tellija/ostja see, kes neid veebipoe vahendusel tooteid ostab.
- Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juures (eurodes). Hinnale lisandub tasu toote kättetoimetamise eest.
- Toote kättetoimetamise tasu sõltub tellija/ostja asukohast, transpordiviisist ning tellimuse mahust. Kättetoimetamise tasu kuvatakse tellijale/ostjale tellimuse edastamisel.
- Teave toote kohta (tootekirjeldus) on esitatud veebipoes toote juures.
- Müügileping toodete ostmiseks loetakse sõlmituks tellija/ostja poolt esitatud toote tellimuse esitamistest ja toote eest tasumisest.
- Tellija/ostja on kohustatud enne tellimuse esitamist tutvuma Luxador veebipoe müügitingimustega. Müüja ei vastuta nende tingimustega mittetutvumise tõttu tellijale/ostjale tekkinud kahjude eest.
- Tellimuse toote ostmiseks veebipoest saab esitada nii registreerides kasutajaks kui kasutajaks registreerimata.
- Müügitingimustega reguleerimata küsimustes juhinduvad pooled Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.
- Toodete tellimine
- Tellija/ostja valib endale Luxador veebipoest sobivad tooted, esitab toodete kohaletoimetamiseks vajalikud isiku- ja kontaktandmed ning valib eelistatud kohaletoimetamise viisi. Tellijale/ostjale kuvatakse enne tellimuse esitamist tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil. Pärast tellimuse eest tasumist saadetakse automaatselt arve tellija/ostja kontaktandmetes toodud e-posti aadressile.
- Müügileping toodete ostmiseks hakkab kehtima ja tellimust asutakse täitma pärast toote ja transpordi eest makstud tasu laekumist Luxador Eesti OÜ kontole EE711010220260150227. Kui tellitud toodet ei ole võimalik kätte toimetada seoses toote lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat/tellijat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata.
- Toodete kättetoimetamine
- Toote kättetoimetamiskulud tasub kannab tellija/ostja vastavalt tema asukohale ja kättetoimetamise viisile.
- Tellitud tooted toimetatakse kätte ainult Eesti piires 3-5 päeva jooksul nende eest tasumisest arvates. Erandlikel juhtudel võib kättetoimetamine võtta kauem aega.
- Müüja ei vastuta tellimuse kohaletoimetamise eest, kui tellija/ostja on edastanud müüjale ebatäpsed andmed. Ühe aasta jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Müüa kohustus. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole.
- Tellitud toote kohaletoimetamist teostab logistikapartner, sõltuvalt sellest millise kohaletoimetamise viisi kasuks tellija/ostja otsustab: nt Itella Smart-posti pakiautomaat, Omniva kuller või Omniva postkontor.
- Tellija/ostja õigused
- Kättetoimetatud toode peab vastama tellimusele ning tootekirjeldusele. Müüa vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale.
- Tellijal/ostjal on õigus esitada klienditoe telefoni või e-posti klienditeenindus@luxador.ee kaudu toote ja tellimuse täitmise kohta pretensioone, millele müüja vastab 15 päeva jooksul. Erandjuhtumitel võib vastamine võtta kauem aega.
- Tellijal/ostjal on õigus esitada toote puuduse kohta pretensioone 2 (kahe) kuu jooksul alates toote kättesaamisest.
- Tellijal/ostjal on õigus tagastada toode vastavalt müügitingimustes toodud taganemise korrale.
- Tellija/ostja kohustused
- Tellimuse vormistamisel on tellija/ostja kohustatud esitama kättetoimetamiseks vajalikud andmed: ees- ja perekonnanimi, täpne aadress, kontakttelefon, e-posti aadress ja arve kohaletoimetamise andmed.
- Juhul, kui tellija/ostja poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmed on ebaõiged või puudulikud, ei saa müüja garanteerida omapoolsete kohustuste täitmist. Vea märkamisel peab tellija/ostja esimesel võimalusel ühendust võtma müüja klienditoega ning tegema kõik endastoleneva vea parandamiseks ning selleks, et müügilepingut saaks täita.
- Tellitud toodete kättesaamisel kohustub tellija/ostja tooted viivitamatult üle vaatama. Kui tellija/ostja avastab, et toode ei vasta tellimuse tingimustele (sealhulgas koguse või tootekirjelduse osas), kohustub tellija/ostja sellest müüjale viivitamatult teatama.
- Kui tellija/ostja ei teavita müüjat toote puudusest 2 kuu jooksul alates toote kättesaamisest, ei saa tellija/ostja toote puudustele tuginedes tooteid enam tagastada.
- Makstud raha ei tagastata, kui tellija/ostja oma pakile postiasutusse või pakiautomaati järele ei lähe ja saadetis müüjale tagasi saadetakse.
- Tellija/ostja on kohustatud enne toodete kasutamist lugema tähelepanelikult toodete kasutusjuhendit, pakendi infolehte ja toodete pakendil toodud kasutamist selgitavat märgistust.
- Müüja õigused
- Müüjal on õigus muuta toodete ja kättetoimetamise kulude hinda ilma eelneva etteteatamiseta.
- Muudatused jõustuvad Luxador veebilehel avalikustamise hetkest alates.
- Müüjal on õigus teha kampaaniaid ja muid sooduspakkumisi.
- Müüja ei vastuta tellija/ostja poolt esitatud ebatäpsetest andmetest tingitud kahjude eest.
- Müüjal on õigus taganeda müügilepingust ning nõuda tellijalt/ostjalt toote tagastamist, kui toote hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
- Müüja kohustused
- Kui tellija/ostja on tasunud toote eest asub müüja tellija/ostja tellimust täitma.
- Müüja kohustub tellijani/ostjani toimetama toote, mis vastab tellimusele ning veebilehel olevale tootekirjeldusele.
- Müüja kohustub vastu võtma ja dokumenteerima kõik tellija/ostja pretensioonid ning lahendama põhjendatud pretensioonid mõistliku aja jooksul.
- Müüja kohustub välja vahetama tootmisvigadega (nt praaktoode) toote eksemplarid. Müüja vastutab üksnes tootmisvigade ning muude puuduste eest, mis olid olemas toote üleandmisel tellijale/ostjale.
- Müüja on kohustatud edastama tellijale/ostjale vajalikke teateid kas telefoni, e-posti või SMS-i teel.
- Müügilepingust taganemise ja toodete tagastamise kord
- Tellijal/ostjal on õigus 14 päeva jooksul alates toote kättesaamisest taganeda lepingust ja toode tagastada. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks/tellijaks on juriidiline isik.
- 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud toodet kasutada ja see tuleb tagastada originaalpakendis ja pakendit kahjustamata kujul. Juhul,kui toodet on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik toote olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Müüal õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. Ostja ei ole kohustatud 14 päevase tagastusõiguse kasutamisel tagastamise põhjust avaldama.
- Juhul, kui toode oli juba kättesaamisel puudustega, siis on tellijal/ostjal õigus müügilepingust taganeda ka peale 14-päevast tähtaega, kuid mitte hiljem, kui kahe kuu jooksul toote kättesaamisest arvates. Toodete tagastamise juhend on lisatud müügilepingu lõppu.
- Taganemiseks tuleb müüjale esitada taganemisavaldus e-posti aadressil klienditeenindus@luxador.ee teel
- Toodete tagastamiseks tuleb saata tellitud tooted koos müüjalt saadud arvega 14 päeva jooksul.
- Tagastatavad tooted peavad sisaldama kõiki esialgu saadud pakendis sisaldunud esemeid. Kui tooted on ostetud kampaania korras tuleb tagastada ka kampaania korras saadud lisatooted.
- Müügilepingu tingimustele vastavate toodete tagastamise kulud kannab tellija/ostja.
- Müügilepingu tingimustele mittevastavate toodete tagastamise kulud kannab müüja.
- Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud
- Müüja peab tagastama ka ostja poolt tasutud transpordi summa (mille ostja tasus toodete kätte saamiseks). Kui ostja on sõnaselgelt valinud Müüa pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Müüa tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
- Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
- Müüja kasutab tellija/ostja poolt müüjale edastatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-posti aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba tellijale/ostjale saatmiseks. Müüja edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõttele selleks, et kätte toimetada kaupa. Müüja ei jaga tellija/ostja isikuandmeid kolmandate osapooltega.
- Müüja saadab tellijale/ostjale veebipoe Luxador nimel või veebipoe Luxador vahendusel uudiskirju ning pakkumisi tellija/ostja e-posti aadressile e-posti kaudu ja telefoninumbrit kasutades SMS-i kaudu ainult juhul, kui tellija/ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-posti aadressi ja telefoninumbri ning andnud nõusoleku otseturustuse teadete saamiseks.
- Olles eelnevalt veebilehel nõusoleku andnud, on tellijal/ostjal õigus igal aja loobuda pakkumiste saamisest iga pakkumise juures ära näidatud lingile vajutades või selle puudumisel, pöördudes klienditoe poole; pöörduda klienditoe poole, kui on küsimusi oma kontaktandmete kasutamise osas, telefoni või e-posti teel; küsida müüjalt enda kohta käivaid andmeid, mida tellija/ostja kohta on kogutud.
- Pooltevahelised vaidlused
- Pooltevahelised vaidluseid püütakse lahendada eelkõige läbirääkimiste teel. Pretensioonide esitamisel tuleb esmalt suhelda klienditoega telefonil +372 58 363 123 või saata pretensioon e-posti aadressil klienditeenindus@luxador.ee.
- Kui poolte vahel kokkuleppele ei jõuta, siis on tellijal/ostjal õigus pöörduda:Tarbijakaitseameti tarbijavaidluste komisjoni poole aadressil Rahukohtu 2, Tallinn 10130 või veebiaadressil www.komisjon.ee. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada tarbija ja ettevõtja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi, mida pooled ei ole suutnud lahendada kokkuleppe teel. Kaebuse läbivaatamine komisjonis on pooltele tasuta.
- Tarbijavaidluste internetipõhise vaidluste lahendamise ODR platvormi vahendusel http://ec.europa.eu/consumers/odr/. ODR platvorm on mõeldud eelkõige, kuid mitte ainult, piiriüleste vaidluste lahendamiseks, mis võimaldab tarbijal lihtsamalt leida konkreetse vaidluse lahendamiseks sobiva vaidluste kohtuvälise lahendamise üksuse teises liikmesriigis.
Toodete tagastamise juhend:
- Kui pakk saabus Smartposti sinisesse pakiautomaati, saab paki tasuta tagastada sama uksekoodiga, valides endale sobiva sinise pakiautomaadi üle Eesti.
- Kui pakk saabus Smartposti valgesse pakiautomaati või pakipunkti, siis saab tagastuse vormistada smartpost.ee iseteeninduskeskkonnas saadetise numbri (triipkoodi) alusel, valida saab tagastamise nii valgest kui sinisest pakiautomaadist üle Eesti. Vormistamise tulemusena saab klient uksekoodi tagastatava kauba sisestamiseks soovitud pakiautomaati.