Korduma kippuvad küsimused
Kuidas käib Luxador.ee e-poest kauba tellimine?
Luxador.ee e-poest ostude tellimine on väga lihtne. Toodete tellimiseks vali sobivad tooted välja lisades need ostukorvi vajutades kastile „Lisa korvi“. Kui oled valimisega ühele poole saanud, ava ostukorv vajutades üleval paremal pool olevale ostukorvile. Tellimuse vormistamiseks vajuta „Vaata ostukorvi“ ning vaata oma valitud kaubad üle ning täpsusta kogused. Kui soovid toodete koguseid lisada juurde, vajuta „+“ ringile. Kui soovid tooteid eemaldada, vajuta „-“ ringile. Kui oled ostu vormistamisega valmis saanud, vajuta „Mine maksma“.
Kuidas ma saan arve?
Arve saadetakse e-kirja teel kohe pärast pangas tellimuse eest tasumist. Lisaks saadame arve koos tellitud toodetega.
Mis on sooduskood?
Sooduskood on ühekordne kood, mis võimaldab tasuda toodete eest kuni 100% või annab
teatud soodustuse tellimusele.
Kuidas kasutada sooduskoodi?
Kui Sulle on antud personaalne sooduskood või kampaaniakood, sisesta see „Lisa sooduskood“ lahtrisse ning klõpsa „Rakenda“ kastile ning veendu, et tooted, millele soodustus pidi rakenduma, on tähistatud soodushinnaga.
Miks ma ei saa kasutada TERVIS17 sooduskoodi?
TERVIS17 sooduskood kehtib ainult uuele kliendile esimesel ostul. Üle 29 EUR ostuga suureneb soodustus -25% järgnevaks 90 päevaks. Järgmiste ostudega saad seda soodustust veelgi pikendada.
Kui ma olen Luxador.ee e-poe püsiklient, siis milline võib olla minu maksimaalne soodustust?
Kui tellid tooteid üle 29 EUR vähemalt 90 päeva jooksul, siis Sinu maksimaalne personaalne soodustus on 40%. Vaata lähemalt: https://luxador.ee/terviseklubi/
Kuidas ma tean, kui minu püsikliendi soodustus hakkab aeguma?
Juhul, kui Te 90 päeva jooksul ostu ei soorita, langeb püsikliendi soodustus ühe astme võrra. Selleks, et seda ei juhtuks, saadame Teile meeldetuletuse enne Teie 7 päeva ja 1 päeva enne soodustuse aegumist.
Kas ma saan oma tellimust muuta, kui olen juba ära maksnud?
Juhul, kui märkasite tellimuses viga, võtke koheselt ühendust meie klienditeenindusega telefonil +372 58 363 123, et saaksime Teie tellimuse tühistada enne selle väljasaatmist.
Kuidas toimub kauba kohaletoimetamine?
Tellitud kaubad saadame Itella SmartPOST pakiautomaati. Eesti piires on alates 29 eur ostust transport pakiautomaati tasuta. Kaupa saab tellida ainult Smartposti automaati, et säilitada toote kvaliteet ja kaitsta Sinu tervisetooteid suvel ülemäärase kuuma ja talvel ülemäärase külma eest. Meie tooted on mõeldud säilitamiseks toatemperatuuril
Kui kiiresti jõuab tellitud kaup minuni?
Kaup jõuab Sinuni valitud SmatPOST pakiautimaati tavaliselt 3-5 tööpäeva jooksul. SmartPOST saadab SMS teavituse uksekoodiga, kui pakk on jõudnud pakiautomaati.
Kas saadate pakke ka teistesse pakiautomaatidesse?
Selleks, et Sinu Luxador tervisetoodete tellimus oleks kaitstud ekstreemsete temperatuuri kõikumiste eest ning jõuaksid kohale turvaliselt, kasutame ainult Itella SmartPOST pakiautomaate.
Kas saadate tellimusi ka välisriikidesse?
Hetkel ei saa välisriikidesse tooteid tellida.
Mida teha, kui ma ei saa SmartPOST pakiautomaati saadetud kaubale järgi minna?
Juhul, kui Te ei saa pakile järgi minna, siis võtke koheselt ühendust Luxador.ee klienditeeniduse telefonil +372 58 363 123.
Kas ma saan tellitud toodete eest raha tagasi, kui SmartPOST saatis minu paki tagasi?
Maksutud raha ei tagastata, kui tellija/ostja oma pakile pakiautomaati järele ei lähe ja saadetis müüjale tagasi saadetakse. Selle peaks juristilt üle küsima.
Miks ma ei näe Luxador e-poes olevate toodete soodushindu ja pakkumisi?
Luxador e-poes soodustuste nägemiseks ja saamiseks on vajalik sisse logida või luua konto, et
saada osa Terviseklubi liikmetele pakutavatest soodustustest.
Kuidas ma saan end registeerida Terviseklubli liikmeks?
Terviseklubi liikmeks saamine on väga lihtne! Selleks loo endale Luxador.ee e-poes konto ning saadki osa Terviseklubi liikmetele mõeldud pakkumistest.
Kas ma pean registreerima kasutajaks, et tellimust esitada?
Ei pea. Tooteid saab tellida nii külalisena kui registreeritud kliendina. Kui soovite ka edaspidi Luxador e-poest tellida, soovitame luua konto. Teie enda kasutajakonto annab lisavõimaluse näha oma ostude ajalugu ning tellimuse vormistamine on lihtsam ja kiirem tänu eeltäidetud aadressiväljadele. Lisaks pakume ainult registreeritud kasutajatele ehk Terviseklubi liikmetele erakordset ja kasvavat soodustust kogu e-poe kaubale, kui tellite vähemalt 29 euro eest kord 3 kuu jooksul.
Millised soodustused Luxador e-poes kehtivad?
Luxador e-poes kehtivad nii kampaaniapõhised soodustused kui ka sooduskoodid.
Kas tellitud tooteid saab tagastada?
Jah, loomulikult. Ostetud toodetele kehtib alates kauba kättesaamisest 14 päevanetagastamisõigus. Tagastatav toode peab olema avamata, kahjustamata ja originaalpakendis.
Kuidas käib toodete tagastus?
Kui pakk saabus SmartPOST sinisesse pakiautomaati, saab paki tasuta tagastada sama uksekoodiga, valides endale sobiva sinise pakiautomaadi üle Eesti. Kui pakk saabus SmartPOST valgesse pakiautomaati või pakipunkti, siis saab tagastuse vormistada smartpost.ee iseteeninduskeskkonnas saadetise numbri (triipkoodi) alusel. Valida saab tagastamise nii valgest kui sinisest pakiautomaadist üle Eesti. Vormistamise tulemusena saab klient uksekoodi tagastatava kauba sisestamiseks soovitud pakiautomaati.
Kui ma soovin tooted tagastada, kumb osapool maksab saatmiskulud?
Müügilepingu tingimustele vastavate toodete tagastamise kulud kannab tellija/ostja. Müügilepingu tingimustele mittevastavate toodete tagastamise kulud kannab müüja.
Kui kiiresti hüvitatakse tagastatud toodete eest raha?
Toote eest tasutud raha tagastatakse tellija/ostja pangakontole kolme tööpäeva jooksul peale toodete ja pakendite kontrolli lao vastuvõtus. Tellitud kaupa, mis on avamata ja kasutamata on võimalik tagastada 14 päeva jooksul.
Millised on Luxador e-poes maksevõimalused?
Luxador.ee e-poes saab tasuda järgnevate makseviisidega: Swedbank, SEB Pank, Luminor Pank, COOP Pank ja LHV Pank
Kas ma saan tasuda toodete eest järelmaksuga?
Jah, ostes vähemalt 36 euro eest, pakub Luxador e-poe vahendusel maksevõimalust osta nüüd ja maksta hiljem ESTO AS. Lisaküsimuste korral võtke ühendust klienditeenindus@luxador.ee või E-R 9.00-17.00 telefonil +372 58 363 123.
Kuidas ma saan meeles hoida järelmaksu kuupäeva?
Olge mureta! ESTO AS annab Teile e-maili teel teada kohe, kui Teie maksetähtpäev hakkab saabuma.
Kas Luxador e-poes on võimalik tasuda arvega?
Meie e-poes ei ole võimalik tasuda arvega. Tänu Montonio makselahendusele oleme ühendatud kõigi eesti pangasüsteemidega, kus saate oma tellimuse eest tasuda. Peale makse sooritamist saadetakse koheselt arve Teie poolt tellimusele lisatud meiliaadressile.
Unustasin oma konto salasõna. Kuidas pean nüüd edasi toimima?
Olge mureta! Minge oma konto sisenemise lehele ning vajutage „Unustasid salasõna“. Sisestage lahtrisse e-posti aadress, millega varasemalt Luxador.ee kasutaja tegite ning vajutage nuppu „Vaheta salasõna“. Kui Teil siiski ei õnnestu parooli muuta, võtke ühendust klienditeenindus@luxador.ee või E-R 9.00-17.00 telefonil +372 58 363 123.
Mida ma pean tegema, kui mul on pretensioon?
Luxador.ee veebipoes pretsensioonide esitamise tähtaeg on alates kauba kättesaamisest 14 päeva. Probleemide ilmnemisel palume sellest teavitada klienditeenindus@luxador.ee või E-R 9.00-17.00 telefonil +372 58 363 123.
Kas saame veel kuidagi aidata?
Kirjuta meile. Vastame esimesel võimalusel, tööpäevadel tavaliselt 24 tunni jooksul.
Kui soovid vastust telefoni teel, palun lisa ka oma telefoninumber.